• nederlands
  • english

Groei in Selfcare & Healthy Life

  • Neels Consultancy

Cases

De assets van bedrijven zit in merken en mensen. Deze beide zaken moeten bij elkaar passen en elkaars energie positief beïnvloeden om te kunnen groeien. Het business model en strategie bepalen hoe het bedrijf zijn positie in de markt vertaald wenst te zien.

Hierna volgen een aantal voorbeelden van uitgevoerde projecten: strategische heroriëntatie resulterend in externe distributie van bedrijfsonderdelen en merken; buitenlandse bedrijven adviseren over toetreden op de Nederlandse OTC markt; strategisch advies voor marktbewerking Belgische OTC markt; verkoop van merken als gevolg van focus op buitenland; acquisitie van merken tbv versnelde groei en categorie dominatie; proeftuin zelfzorgproject is een samenweking tussen organisaties waaronder drogsiterijbranche; communicatie project naar drogisterijen tbv product kennis nieuwe producten; organisatie van zelfzorg congressen.

 

 

Laatste nieuws

Interview Zelfzorg

Hoe verwerft de drogist positie als poortwachter van de nuldelijnszorg, de zelfzorg? Tijdens het derde Zelfzorgcongres werden soms stevige, soms voorzichtige handreikingen gedaan tussen de betrokken partijen.

Bekijk het interview
Pub Careality